Науково-практичний семінар вчителів зарубіжної літератури
Науково-практичний семінар вчителів зарубіжної літератури

Поділитися новиною:

Науково-практичний семінар вчителів зарубіжної літератури

Сучасна школа має пропонувати дітям сучасні форми взаємодії всіх учасників, які розвиватимуть в учнів жвавий інтерес, здатні показати нове бачення, нові способи комунікації, внести ауру новизни і працювати у випереджальному режимі. Учитель має бути як вірний друг і добрий наставник і перш за все повинен пробудити в учнів бажання пізнати, шукати і експериментувати, і тільки в такому разі можна говорити про плідну співпрацю дитини і педагога. Саме в такій аурі побували учасники науково-практичного семінару: "Вдосконалення сучасних форм і методів роботи на уроках зарубіжної літератури», який відбувся на базі Старокривинського навчально-виховного комплексу.

   У ході проведення практичної частини учасникам семінару вчителем зарубіжної літератури Грушою О. С. презентовано прийоми та методи роботи на уроці зарубіжної літератури:

 - фрагмент бінарного уроку в 5 класі (зарубіжна література + англійська мова) (вч. Груша О.С., Сірук В.М.), виконання вправи «сенкан».

  Одвічна проблема – як зацікавити учня художнім твором і спонукати його до читання. Створення буктрейлерів одна з ефективних видів сучасних мультимедійних продуктів. Цей сучасний візуальний засіб поєднує в собі роботу з книжкою і роботу на комп’ютері, привертає увагу до книжок, зацікавлює школяра. Саме, у 6 класі учасники семінару мали можливість побачити фрагмет уроку з елементами біоадекватної методики та буктрейлер (вч. Груша О.С.).

   У 7 класі презентовано фрагмент інтегрованого уроку (зарубіжна література + історія + музичне мистецтво) (вч. Груша О.С., Кіянчук Л.С.), виконання вправи «Кластер». Позитивні враження  залишилися від презентації учнівського проекту “Сучасні книги, які варто прочитати”.

  Під час роботи  «круглого столу»  учасники семінару відзначили  важливість формування  читацьких вподобань як  складової  системи сучасної літературної освіти учнів. Відмітили, що на уроках літератури варто використовувати інтерактивні технології, які дадуть максимальний навчальний результат. Критерієм доцільності застосування інтерактивних технологій є їхня ефективність: вони дозволяють за менший термін навчання засвоїти більше інформації, сприяють прискореному оволодінню програмовим матеріалом, тому з'являється більше часу на закріплення і практичне застосування знань, умінь і навичок.

Сучасний вчитель відрізняється сміливістю: він не боїться вчитися і змінюватися, брати ідеї в інших, трансформувати їх під себе.

Будьте «на хвилі!»

Рудик С.П., методист РМК

Альбом: рудик Кривин2016 Альбом: рудик Кривин2016 Альбом: рудик Кривин2016 Альбом: рудик Кривин2016 Альбом: рудик Кривин2016 Альбом: рудик Кривин2016 Альбом: рудик Кривин2016 Альбом: рудик Кривин2016
Web-адреса: slr-vo.gov.ua/news/id/1157 | Переглядів: 274Дата публікації: 10:52 30.11.2016