ІКТ – інструмент забезпечення успіху Нової української школи
ІКТ – інструмент забезпечення успіху Нової  української школи

Поділитися новиною:

ІКТ – інструмент забезпечення успіху Нової української школи

 Одним з найважливіших напрямків розвитку сучасного суспільства є забезпечення сфери освіти теорією і практикою використання сучасних інформаційних технологій, орієнтованих на реалізацію процесів навчання і виховання. Впровадження новітніх інформаційно-комунікаційних технологій  у навчання відкриває великі можливості для вдосконалення освітніх педагогічних методик. Вивчення будь-якої дисципліни з використанням ІКТ дає школярам можливість для роздумів і участі у створенні елементів уроку, створює сприятливі умови для формування особистості учня і відповідає запитам сучасного суспільства. Новітні ІКТ підвищують інтерес до уроків, активізують пізнавальну діяльність, розвивають творчий потенціал учнів. Це дозволяє ефективно організувати групову і самостійну роботу на уроці, сприяє удосконаленню практичних умінь і навичок. Використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі дозволяє активізувати процес навчання, реалізувати ідеї розвиваючого навчання, підвищити темп уроку, збільшити обсяг самостійної роботи учнів. Комп'ютер, Інтернет, сучасні аудіовізуальні засоби навчання дають можливість максимально індивідуалізувати навчання, зробити процес навчання творчим, дослідницьким. Вже стає нормою проведення навчальних занять з використанням мультимедійних презентацій, зроблених в таких програмних пакетах, як Microsoft Office PowerPoint. Однак, поряд зі звичними презентаційними технологіями (Microsoft Office PowerPoint) у сферу освіти проникають нові, так звані, інтерактивні технології, які дозволяють відійти від презентації у вигляді слайд-шоу. Нова форма подачі матеріалу за допомогою інтерактивного обладнання (інтерактивної дошки SMART Board, інтерактивного дисплею Sympodium) являє собою презентацію, що створюється вчителем під час уроку – презентацію, що створюється тут і зараз. Впровадження нових технологій у сферу освіти веде за собою перехід від старої схеми репродуктивної передачі знань до нової, креативної форми навчання. Оволодіння знаннями й уміннями використовувати сучасні ІКТ та мультимедійні авторські засоби в навчальному процесі є необхідним для педагога. Це – один із критеріїв якості підготовки справді сучасного педагога-фахівця.

 Саме питанню використання ІТ-технологій на уроках предметів освітньої галузі «Суспільствознавство» був присвячений семінар-тренінг проведений 2 листопада на базі Старокривинського навчально-виховного комплексу.                                                  

 В теоретичній частині учасники семінару отримали методичні рекомендації щодо використання сучасних електронних освітніх ресурсів та технологій у процесі викладання історії. Під час практичної частини  вчитель історії Старокривинського навчально-виховного комплексу Іванців І.М. познайомила та залучила вчителів до роботи із сервісами: для створення стрічки часу https://time.graphics/ru/;  для створення діаграм і блок-схем https://www.draw.io/; для створення QR-коду http://ua.qr-code-generator.com/ ; створення опитувань та анкет за допомогою google форми та створення фотоколажа за допомогою https://www.photovisi.com/ru/photovisi/overlapping-fade

 В ході семінару вчителі познайомилися з наказами міністерства освіти щодо проведення ЗНО у 2019 році та змінами, які торкнуться не лише випускників шкіл, а й учнів та студентів коледжів та технікумів.

                                                                                                                 Тетяна Фелонюк, методист РМК

 

 

 

Альбом: ІКТ – інструмент забезпечення успіху Нової  української школи
Альбом: ІКТ – інструмент забезпечення успіху Нової  української школи
Альбом: ІКТ – інструмент забезпечення успіху Нової  української школи
Альбом: ІКТ – інструмент забезпечення успіху Нової  української школи
Web-адреса: slr-vo.gov.ua/news/id/3125 | Переглядів: 117Дата публікації: 13:31 02.11.2018
Версія для слабо- зорих